Engångsbelopp
Den här tjänsten kräver inloggningEngångbeloppet i Kommunals avtal
Du som haft en månadsanställning som avslutats under perioden 1 maj – 31 oktober, behöver begära engångsbeloppet via e-tjänsten.
Detta gäller även om du haft en månadsanställning som avslutats under perioden, och om du och efter den 31 oktober återanställts eller om du efter avslutad månadsanställning tillträtt en timanställning.
Ansökan ska vara inne senast 2021-04-01, via e-tjänsten.
Behandling av personuppgifter
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
- Personnummer
- Mobilnummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Laglig grund för behandlingen
- Avtal ska kunna fullgöras med den registrerade
Lagringstid
- 2 år
Klagomål rörande personuppgiftshanteringen i tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Datainspektionen. Besök Datainspektionens hemsida (https://www.datainspektionen.se/vagledningar/for-dig-som-privatperson/klagomal-och-tips) för mer information om hur du lämnar klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommunstyrelsen@sundsvall.se
Frågor om e-tjänsten
Maria Lindahl
maria.lindahl@sundsvall.se