Synpunkt och klagomål på skolskjuts

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Välkommen till Synpunkt och klagomål på skolskjuts

Klicka på ”Starta e-tjänst” för att lämna din synpunkt eller ditt klagomål.

Viktigt att veta 

Din synpunkt eller ditt klagomål registreras hos oss och blir en offentlig handling. Det betyder att alla kan be att få läsa den.

Om din synpunkt eller ditt klagomål skulle innehålla känslig information kan vi sekretessbelägga den. Men vi rekommenderar dig att undvika att skriva känslig information i ärendet.

Gäller era synpunkter Din Tur?

Om frågan gäller ett skolkort som inte fungerar, vänligen kontakta skolskjutssamordnaren (elever i fristående skolor) eller administratören på din skola (elever i kommunala skolor). Vid andra synpunkter gällande Din Tur, vänligen kontakta DinTurs kundservice.” 

Så här tar vi hand om din synpunkt/klagomål

När du skickar en synpunkt eller ditt klagomål till oss är vår ambition att ge dig ett svar inom 10 arbetsdagar.

Alla synpunkter viktiga för oss. Vi använder synpunkterna som underlag när vi planerar vår verksamhet för framtiden.

Andra sätt att lämna synpunkter och klagomål

Om du inte vill använda webben för att lämna din synpunkt kan du ringa eller mejla till oss i stället.

Telefon: 060-19 14 87, telefontid vardagar 11.00-12.00
E-post: skolskjuts@sundsvall.se

Behandling av personuppgifter

Frågor om e-tjänsten

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa